تو جه !
تو فقط بخند...

روده هاتو بگیر از خنده نترکی

 سلام ....................... و اما از این به بعد من با نام دوکی در خدمتم

بفرما یکی .... این شما و این هم وبلاگ تون



نظرات شما عزیزان:

Admin
ساعت23:51---20 آبان 1391
سلام جالبه ولی به رضا خان نمیرسه

رضاخان
ساعت2:49---19 آبان 1391
باید به عرض دوکی جون برسونم که
من ، رضا ، رضا خان
آپ کردم
و منتظر حضور شما


رضاخان
ساعت22:49---15 آبان 1391
دوکی جون
ببخشید اگه من حرفی زدم و شما ناراحت شدی
.
داش شما به ما لطف داری
منم همیشه بهت سر میزنم
اما آپ نمی کنی
.
پسرخاله هم هستیم
.
چای رو هم بذار وقتی که یه نفر رو در سمت مادر بچه هام منصوب کردم
(خودم بلد نیستم درست منم)


رضاخان
ساعت17:44---14 آبان 1391
سلام رفیق

داش قضیه این یکی دوکی رو واسه من نگفتی

کجکاوم
پاسخ دوکی : سلام دادا ! تا یکی جونم نیاد جواب نمیدم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,ساعت 14:17 توسط یکی|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت